راهنمای قدم به قدم 94 روز اول به عنوان مدیر
ارتباط درست و واضح
تفاوت بین مدیریت و رهبری
برخورد درست با همکاران
تعیین دستورالعمل های روشن و موثر برای رفتار تیمی
New Manager: The Basics and More of Being a Great Leader، دوره آموزش اصول مدیریت و خصوصیات رهبر تاثیر گذار; توسط آکادمی یودمی منتشر شده است.
یک مدیر خوب باید رهبری موفقی داشته باشد. او باید توانایی هدایت تیم را داشته باشد و با انگیزهبخشی به اعضا، آنها را به دستاوردهای بزرگ تر ترغیب کند. ارتباطات فعال نیز از ویژگیهای حیاتی مدیر موفق است. توانایی ارتباط مؤثر با اعضای تیم و دیگر بخشهای سازمان، همچون گوش دادن به بازخوردها و ایجاد ارتباطات مثبت، برای یک مدیر بسیار حیاتی است.
تصمیمگیری موثر نیز از مهارتهای اساسی یک مدیر خوب محسوب میشود. او باید توانایی ارزیابی جلسات و جمعآوری اطلاعات مورد نیاز برای تصمیمگیری را داشته باشد و بتواند تصمیمات موفقی اتخاذ کند. در نهایت، ارتقاء مهارتها و ایجاد محیطی انگیزشی نیز از دیگر ویژگیهای حیاتی یک مدیر خوب است.
بنابراین، یک مدیر خوب نه تنها راهنمای موثری برای تیم است، بلکه با استفاده از رهبری قوی، ارتباطات فعال، تصمیمگیری موثر و ارتقاء مهارتها، محیطی مثبت و موفق برای توسعه تیم ایجاد میکند.
شرکت های ممتاز این دوره را به کارکنان خود توصیه کرده اند.
داشتن یک دفترچه برای یادداشت برداری میتواند ایده خوبی باشد
این دوره را به یک دوست هدیه دهید!
دوره را با دوستان خود به اشتراک بگذارید