چه چیزی یاد خواهید گرفت؟
آموزش اینستاگرام
نکات رشد و فروش در اینستاگرام
نکات امنیتی اینستاگرام
نکات درباره تولید محتوا
دربارۀ این دوره
مقدمه ای در مورد شغل سوشال مدیا منیجر
تقریباً نیمی از کاربران اینترنت در سال 2023 از شبکههای اجتماعی برای جستجوی اطلاعات درباره برند و محصول مورد نظر خود استفاده کردهاند. با توجه به گستردگی این مسئله، بسیاری از کسب و کارها و افراد متوجه شدهاند که چرا استخدام یک کارشناس سوشال مدیا برای فعالیت در شبکههای اجتماعی بسیار مهم است.
این دوره مناسب چه افرادی است؟
افرادی که تازه قدم در راه ادمین اینستاگرام شدند، گذاشته اند
صاحبان پیج های اینستاگرامی برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشند
افرادی که علاقهمند به کسب درآمد اینترنتی هستند
افرادی که به فریلنسری هم علاوه بر کارحضوری علاقه دارند
در این دوره چه مواردی آموزش داده خواهد شد؟
در این دوره سعی بر این شده که تمام موارد لازم برای ادمین شدن یک پیج اینستاگرامی آموزش داده شود تا در ادامه این مسیر با کسب تجربه در جایگاه مدیر شبکههای اجتماعی یک برند و یا مجموعهای قرار بگیرید.
مدرس دوره چه کسی است؟
مدرس این دوره پیمان حسینی است که این مسیر را از یک ادمین ساده بودن طی کرده و الان در جایگاه مدیر شبکه های اجتماعی و مدیا در حال فعالیت است و تجربه 5 ساله خودش را قرار است در اختیار شما دانش آموختگان کارپل بگذارد
چرا در این دوره شرکت کنیم؟
این دوره یک دوره بسیار مفید، آینده دار و پردرآمد است که میتواند یک شغل جذاب با ساعت کاری منعطف را برای شما فراهم کند. از طرف دیگر وقتی طرف حساب شما کارپل است باید نسبت به حرفهای بودن اساتید خیالتان راحت باشد و کار را به کارپل بسپارید. اگر در مورد آینده شغلی مدیر شبکه های اجتماعی تردید دارید، آگاه باشید که در کارپل تمام فعالیتها و نتایج آزمونهای شما در پروفایل کاربری ثبت خواهد شد و کارفرماها میتوانند عملکرد شما را مشاهده و در صورت تمایل شما را استخدام کنند و مستقیما پس از اتمام دوره آموزشی وارد بازار کار شوید و به درآمد برسید.
پیشنهاد شده توسط شرکت های برتر
شرکت های ممتاز این دوره را به کارکنان خود توصیه کرده اند.
پرسش ها (0)
یه اکانت اینستاگرام تو هر حوزه ای که میخواین با رعایت نکات ظاهری فنی و امنیتی بسازید.
برای حوزه ای که انتخاب کردین 10 تا موضوع محتوایی در بیارین و پس از تایید شروع کنین و یک سناریو برای ریل خودتون بنویسید.
پس از تایید شدن یکی از 10تا سناریو پیشنهادی، شروع به تولید محتوای ریل اون یدونه می کنید و پس از تایید پست میکنید.
برای حوزه ای که انتخاب کردید 10 تا موضوع استوری در بیارید و پس از تایید شروع به تولیدمحتوا کنید.
پس از تایید شدن محتوای استوری شروع به گذاشتن استوری ها بکنید و برامون ارسال کنید.
آمار و ارقام ریل و استوری های آپلود شده رو ثبت کنید.
برای حوزه ای که انتخاب کردید، 10 پیج در بیارید که مناسب برای تبلیغ خدمات یا محصولات شماست.
برای 10 سناریو ریلی که نوشتینف یه متن برای عکس کاور بنویسید.