چه چیزی یاد خواهید گرفت؟
قیمت گذاری محصولات برای به حداکثر رساندن درآمد را بیاموزید
نحوه درک مصرف کنندگان در خرید
نحوه استفاده از قیمتهای مرجع
استفاده از اعداد گرد
دربارۀ این دوره
Smart Marketing with Price Psychology ، یک دوره در مورد قیمت گذاری است.
قیمت گذاری با روان شناسی بالا، استفاده از تکنیکهای روانشناسی برای تأثیرگذاری بر تصمیمگیری مشتریان در مورد قیمت است. این تکنیکها میتوانند به فروشندگان کمک کنند تا قیمتهایی را تعیین کنند که بیشتر مورد قبول مشتریان قرار میگیرند و منجر به افزایش فروش میشوند.
برخی از تکنیکهای قیمت گذاری با روان شناسی بالا عبارتند از:
استفاده از اعداد گرد: اعداد گرد، مانند 99 یا 199، به نظر ارزانتر از اعداد غیرگرد، مانند 98 یا 198، میرسند.
استفاده از قیمتهای پایاندار در 9 یا 5: قیمتهای پایاندار در 9 یا 5، مانند 99 یا 195، به نظر ارزانتر از قیمتهای پایاندار در 0 یا 4، مانند 98 یا 194، میرسند.
استفاده از قیمتهای مرجع: قیمتهای مرجع، قیمتهای محصولات مشابه در بازار هستند. فروشندگان میتوانند از قیمتهای مرجع برای مقایسه قیمتهای خود با رقبا استفاده کنند و قیمتهایی را تعیین کنند که رقابتی باشند.
استفاده از تخفیفها و پیشنهادات ویژه: تخفیفها و پیشنهادات ویژه میتوانند به فروشندگان کمک کنند تا مشتریان را به خرید ترغیب کنند. این امر به این دلیل است که مشتریان تمایل دارند از معاملات خوب استفاده کنند.
در دوره یاد خواهید گرفت چگونه یک قیمت گذاری وسوسه کننده داشته باشید.
پیشنهاد شده توسط شرکت های برتر
شرکت های ممتاز این دوره را به کارکنان خود توصیه کرده اند.
نیازمندی ها
بدون هیچ نیاز روان شناسی