دربارۀ این دوره
حتماً تاكنون براي جستجوی شغل مناسب به سايت های مرتبط با كاريابی مراجعه كرده ايد؛ شايد با مشاهده ی عناوين شغلی درج شده در اين سايت ها از خودتون بپرسيد باتوجه به خصوصيات اخلاقی، رفتاري و همچنين مهارت های فردی بايد كدام شغل را براي ورود به بازار كسب و كار انتخاب كنم يا اينكه برای موفقيت در حيطه شغلی موردنظر خود بايد نسبت به كسب كدام مهارت اقدام كنم. در دنياي كنونی كه نياز مصرف كنندگان همواره درحال رشد و توسعه است توانايی فروش كالا، خدمات و يا محصولات توليدی يكي از انواع مهارت های كسب و كار است كه ميتواند به مسير شغلی شما كمك كند از طرفی اگر با دقت به آگهي های استخدامی نگاه كنيد متوجه خواهيد شد، بالای %60 از نياز كارفرمايان مربوط به جذب فروشنده حرفه ای يا شغل های مرتبط با حوزه فروش است؛ بنابراين بر كسی پوشيده نيست كه باتوجه به نياز توام كارفرمايان و مشتريان، شخص توانمند در حوزه فروش، آينده ی روشنی پيش رو خواهد داشت، در اين دوره با يادگيری نحوه ی ارتباط با مشتری و تعيين اهداف و استراتژی های فروش و همچنين درك درست از نياز مشتريان، ما به شما ياد ميدهيم كه چطور يك فروشنده موفق شويد.
اين دوره مناسب چه افرادي است؟
دوره ی یادگيری "مهارت های فروش" با توجه به نياز موجود در بازار كسب و كار براي تمامی افراد، مفيد و در روند شغلی آنها مؤثر است، اگر علاقه منديد به فروشندهای موفق تبديل شويد و شغلی با درآمد بالا داشته باشيد به گونه هایی كه كارفرمايان به دنبال جذب شما باشند، يا در كسب و كار شخصی خود توانايی تدوين مسير شغلی و اهداف فروش را داشته باشيد و همچنين شركت در دوره های تئوری و علمی تاكنون برای شما چندان چاره ساز و كاربردی نبوده پيشنهاد ميكنيم در دوره "مهارت های فروش" شركت كنيد تا به صورت عملی و از زبان اساتيد درگير در امر فروش و امور اجرايی آن با فروش آشنا شويد. براي شروع اين دوره كافی است به اين حوزه علاقه مند باشيد و باقی امور را به تيم كارپل بسپاريد.
پیشنهاد شده توسط شرکت های برتر
شرکت های ممتاز این دوره را به کارکنان خود توصیه کرده اند.
پرسش ها (0)
تست شخصیت DISC از چهار دسته پروفایل استفاده می کند که عبارتند از: تسلط، نفوذ، ثبات و انطباق.
مدولاسیون صدا به معنای تغییر موج و دامنه و ... است.
تکنیک بازاریابی پا لای در (foot in the door ) یک تکنیک همراه سازی و متقاعد سازی است که در آن قبل از آنکه در خواست اصلی مطرح شود، ابتدا یک درخواست کوچک و بی اهمیت را مطرح میکند و بعد از گرفتن جواب مثبت درخواست بعدی و اصلی را مطرح می کند.
اثر لنگر یا anchor effect به این مفهوم است که ذهن بر روی داده های اولیه تکیه می کند و یا در اصطلاح لنگر می اندازد.
Elevator Pitch مهارتی است که از طریق آن می توانید در یک زمان کوتاه تجارب و پیشینه خود را بطور موثر به مخاطب منتقل کنید.