چه چیزی یاد خواهید گرفت؟
مهارتهاي ارتباط با مشتريان
درك ذهنيت مشتري
مهارتهاي فروش تلفني و حضوري
تبيين استراتژي و تعيين اهداف فروش
مربيگري فروش
دربارۀ این دوره
مقدمه ای در مورد شغل فروشندگي
حتماً تاكنون براي جستجوی شغل مناسب به سايت های مرتبط با كاريابی مراجعه كرده ايد؛ شايد با مشاهده ی عناوين شغلی درج شده در اين سايت ها از خودتون بپرسيد باتوجه به خصوصيات اخلاقی، رفتاري و همچنين مهارت های فردی بايد كدام شغل را براي ورود به بازار كسب و كار انتخاب كنم يا اينكه برای موفقيت در حيطه شغلی موردنظر خود بايد نسبت به كسب كدام مهارت اقدام كنم. در دنياي كنونی كه نياز مصرف كنندگان همواره درحال رشد و توسعه است توانايی فروش كالا، خدمات و يا محصولات توليدی يكي از انواع مهارت های كسب و كار است كه ميتواند به مسير شغلی شما كمك كند از طرفی اگر با دقت به آگهي های استخدامی نگاه كنيد متوجه خواهيد شد، بالای %۶۰ از نياز كارفرمايان مربوط به جذب فروشنده حرفه ای يا شغل های مرتبط با حوزه فروش است؛ بنابراين بر كسی پوشيده نيست كه باتوجه به نياز توام كارفرمايان و مشتريان، شخص توانمند در حوزه فروش، آينده ی روشنی پيش رو خواهد داشت، در اين دوره با يادگيری نحوه ی ارتباط با مشتری و تعيين اهداف و استراتژی های فروش و همچنين درك درست از نياز مشتريان، ما به شما ياد ميدهيم كه چطور يك فروشنده موفق شويد.
اين دوره مناسب چه افرادي است؟
دوره ی یادگيری "مهارت های فروش" با توجه به نياز موجود در بازار كسب و كار براي تمامی افراد، مفيد و در روند شغلی آنها مؤثر است، اگر علاقه منديد به فروشندهای موفق تبديل شويد و شغلی با درآمد بالا داشته باشيد به گونه هایی كه كارفرمايان به دنبال جذب شما باشند، يا در كسب و كار شخصی خود توانايی تدوين مسير شغلی و اهداف فروش را داشته باشيد و همچنين شركت در دوره های تئوری و علمی تاكنون برای شما چندان چاره ساز و كاربردی نبوده پيشنهاد ميكنيم در دوره "مهارت های فروش" شركت كنيد تا به صورت عملی و از زبان اساتيد درگير در امر فروش و امور اجرايی آن با فروش آشنا شويد. براي شروع اين دوره كافی است به اين حوزه علاقه مند باشيد و باقی امور را به تيم كارپل بسپاريد.
در اين دوره چه مواردي آموزش داده خواهد شد؟
در اين دوره آموزشی ۳ماهه كه به صورت آموزش ويدئويی آفلاين است، فيلمهای آموزشی در اختيار اشتغال جويان و علاقه مندان قرار ميگيرد و ميتوانند بدون نياز به شركت در كلاس های حضوری، هر زمانی كه ميتوانند، ويدئوها را چندين بار تماشا كنند. هر هفته يكبار نيز كلاس های رفع اشكال آنلاين برگزار ميشود و ميتوانند سؤالات خود را از اساتيد خبره كارپل بپرسند، رفع اشكال كارپل فقط به كلاسهای آنلاين ختم نميشود،؛ متقاضيان پس از ثبت نام در كلاس، در يك گروه تلگرامی متشكل از اساتيد و ساير هم دوره ای ها عضو ميشوند و ميتوانند در گروه به شبكه سازي و رفع اشكال بپردازند.
مدرس دوره چه كسي است؟
ما همواره در كارپل به دنبال فراهم كردن بهترين ها برای شما هستيم، از اين رو اين دوره توسط يكی از مديران موفق در حوزه فروش، با تجربهای بالغ بر ۱۳ سال در صنايع خودروسازی، نشر و آموزش، تدريس خواهد شد. استاد عليرضا عيسي وند عضو كانون قطعه سازان خودرو كشور و برنده جايزه برترين مدير فروش در حوزه خودروسازی در سال ۱۳۹۸ از انجمن خودروسازان كشور بوده اند.
چرا در اين دوره شركت كنيم؟
اگر در ثبت نام اين دوره شك داريد، بايد به شما بگوييم كه اين دوره يك دوره ی بسيار كاربردی، آينده دار و پردرآمد است كه ميتواند يك شغل جذاب را براي شما فراهم كند. از طرف ديگر وقتي طرف حساب شما كارپل است بايد نسبت به حرفه ای بودن اساتيد خيالتان راحت باشد و كار را به كارپل بسپاريد. اگر در مورد آينده ی شغلی فروشندگی ترديد داريد، آگاه باشيد كه در كارپل تمام فعاليت ها و نتايج آزمون های شما در پروفايل كاربري ثبت خواهد شد و كارفرماها ميتوانند عملكرد شما را مشاهده و در صورت تمايل شما را استخدام كنند و مستقيماً پس از اتمام دوره آموزشی وارد بازار كار شويد و به درآمد برسيد. يكي ديگر از نقاط قوت كارپل، شبكه سازي افراد است؛ شما با عضو شدن در گروه تلگرامی با اساتيد دوره و ساير دانشجويان در ارتباط خواهيد بود و ميتوانيد كارها و پروژه ها را تيمی پيش ببريد
پیشنهاد شده توسط شرکت های برتر
شرکت های ممتاز این دوره را به کارکنان خود توصیه کرده اند.

پرسش ها (۰)
۱.باتوجه به مطالب هفتهی اول تفاوت انواع مدل فروش چیست ؟
۲.برای هریک از مدلهای فروش یک مثال بزنید.
۳.بنظر شما بهترین مدل فروش کدام است؟
تست شخصیت DISC از چهار دسته پروفایل استفاده می کند که عبارتند از: تسلط، نفوذ، ثبات و انطباق.
مدولاسیون صدا به معنای تغییر موج و دامنه و ... است.
تکنیک بازاریابی پا لای در (foot in the door ) یک تکنیک همراه سازی و متقاعد سازی است که در آن قبل از آنکه در خواست اصلی مطرح شود، ابتدا یک درخواست کوچک و بی اهمیت را مطرح میکند و بعد از گرفتن جواب مثبت درخواست بعدی و اصلی را مطرح می کند.
اثر لنگر یا anchor effect به این مفهوم است که ذهن بر روی داده های اولیه تکیه می کند و یا در اصطلاح لنگر می اندازد.
Elevator Pitch مهارتی است که از طریق آن می توانید در یک زمان کوتاه تجارب و پیشینه خود را بطور موثر به مخاطب منتقل کنید.

دیدگاه (۱)
