021-54016

چگونه با استفاده از امتیازات سایت دوره بخرم؟

ایجاد شده توسط موبوکالج در مقاله 1402/05/25
اشتراک گذاری

سلام به مهارت آموزهای عزیز!
 توی این بخش قراره درباره سیستم پاداش یا سیستم امتیازدهی سایت صحبت کنیم.
 ما برای راحتی شما دانشجویان یک سیستم خرید با امتیاز طراحی کردیم که شما میتونید با جمع کردن امتیازهاتون داخل سایت، از کلی قابلیت ویژه و جذاب سایت استفاده کنید. برای مثال میتونید امتیاز هاتون رو به مبلغ تومانی تبدیل کنید و داخل کیف پولتون ازش استفاده کنید تا بتونید باهاش دوره های سایت رو خریداری کنید یا تخفیفی برای خرید دوره ها داشته باشید.
دریافت امتیاز مکانیزم ساده ای داره فقط باید با ما همراه باشید و مثل یک مهارت آموز نمونه کار رو ببرید جلو.
------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
مثل آب خوردن امتیاز جمع کن!


بعد از این که برای اولین بار ثبت نام میکنید و وارد حساب کاربری خودتون میشید 20 امتیاز خواهید گرفت.
خب برای گرفتن امتیاز بیشتر و بیشتر دیگه چیکار میتونم بکنم؟ برو بریم که ی توضیح مختصری داشته باشیم.

خرید یک دوره آموزشی:  با ثبت نام و خرید یکی از دوره های آموزشی در سایت، 50 امتیاز میگیرید. امتیاز شما بعد از خرید و تایید از طرف ما برای شما منظور خواهد شد. برای خرید دوره مورد نظر میتوانید با مطالعه صفحه دوره مورد نظرتون، نیازات و علایق خود را بسنجید و با کمک پشتیبانی تلفنی دوره مورد نظر را خریداری کنید.

ایجاد نظر و امتیازدهی:  با فعالیت در سایت به منظور بهبود کیفیت آموزش و دریافت امتیازات با نوشتن نظرات و امتیازات خود از بخش "نظرات" و یا "دیدگاه" میتوانید 2 تا 5 امتیاز دریافت کنید. امتیازات شما بعد از تایید شدن نظرات توسط ادمین سایت به شما تعلق خواهد گرفت.
برای نوشتن نظر و امتیازدهی، بعد از ورود به "داشبورد"، وارد بخش "دوره های من" شوید و دوره خریداری شده خودتون رو انتخاب کنید و در بخش دیدگاه ها نسبت به ثبت نظر خود اقدام کنید.

تکمیل دوره خریداری شده: شما با تکمیل دوره خریداری شده 20 امتیاز دریافت خواهید کرد.
همچنین در طول مسیر آموزشی کارپل با انجام تکالیف مشخص شده در طی هر مبحث 5 امتیاز دریافت میکنید و همان طور که گفته بودیم فقط باید مثل یک مهارت آموز نمونه کار رو ببری جلو!

پیوستن به خبرنامه: برای پیوستن به خبرنامه فقط کافیه جیمیل خودتون رو داخل کادر سبز موردنظر کنید تا از خبرها و آپدیت های ما بی خبر نمونید! راستی کادرسبز کجاست؟ فقط کافیه صفحه ای که توش هستید رو به پایین اسکرول کنید.

فعالیت در بخش فروم: شما با فعالیت در بخش فروم امتیاز میگیرید. برای این کار کافیه وارد قسمت "فروم" سایت شوید و در مورد تاپیک های موردنظرتون نظرات و پاسخ هاتون رو بنویسید یا موضوع جدید ایجاد کنید.

معرفی به دوستان: معرفی ما به اطرافیان و دوستانتون میتونه کمک شایانی به ارتقا سطح کیفیت سایت ما کنه و از همین طریق شما میتوانید به شما 5 امتیاز تعلق خواهد گرفت.
برای این کار میتوانید پس از ورود به داشبوردتون، وارد بخش "بازاریابی" و "معرفی" شوید تا با فرستادن لینک معرفی، امتیاز مختص خود را دریافت کنید.

رزرو جلسه آنلاین: ی قابلیت خفن دیگه ای که کارپل برای شما دانشجویان در نظر گرفته قابلیت رزرو جلسه آنلاین با اساتید هستش که قطعا میتونه برای عزیزانی که علاقه مند به این زمینه هستند کمک شایانی بکنه.همچنین با رزرو جلسه شما 30 امتیاز دریافت میکنید.



معطل چی هستی؟ جوایز ویژه منتظرته!

پرسش ها (0)

اشتراک گذاری

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید.