چه چیزی یاد خواهید گرفت؟
مهارت فروش حرفه ای هر محصولی
مذاکره و روانشناسی فروش
ایجاد کمپین فروش موفق برای بیزینس ها
دربارۀ این دوره
مقدمه ای در مورد شغل فروشندگی
فروشندگی هنر تعامل با انسانهاست. ما هر لحظه در حال فروش هستیم. فروش زمان در محل کار برای درامد، فروش احساسات و زمان در روابط دوستانه و خانواده، فروش محصول برای رفع نیاز مشتری و کسب درآمد، فروش حرفه و تخصص در مصاحبه شغلی و ... اگر هنر و روانشناسی فروش را بدانیم میتوانیم حتی دوستان بهتری داشته باشیم میتوانیم همسر، فرزند یا دوست بهتری برای دیگران باشیم . اگر هنر فروش و مذاکره را بدانیم میتوانیم ادم ها را بهتر و راحت تر نسبت به انچه میخواهیم قانع کنیم. یادتان باشد فروشندگی شغل نیست فروشندگی تمام زندگی و لحظات شماست. هرچه حرفه ای تر باشید زندگی بهتری دارید.
این دوره مناسب چه افرادی است؟
همانطور که گفته شد هنر فروش برای تمام زندگی بهتر تمام انسان ها ضروری است. اگر میخواهید در روابط خود، شغل و بیزینس خود موفق تر باشید نیاز دارید تا فروشندگی حرفه ای را آموزش ببینید. پس من این دوره را به تمام افراد مخصوصا افرادی که در ابتدای مسیر کاری هستند توصیه میکنم.
در این دوره چه مواردی آموزش داده خواهد شد؟
در این دوره اصول فروش حرفه ای ، روانشناسی فروش ، ایجاد کمپین فروش، ایجاد قیف بازاریابی و فروش و همچنین پارامترهای مهم در بهبود روند فروش خود و تیم خود را یاد خواهید گرفت. با گذراندن این دوره میتوانید در تمام کسب و کارها و شرکت ها به عنوان فروشنده استخدام شوید و یا حتی به آنها در مورد بهبود روندهای فروش مشاوره دهید.
نکته مهم اینجاست که در حال حاضر مهم ترین و جدی ترین چالش تمام بیزینس ها نه تنها در ایران بلکه در جهان چالش فروش است و شما با اموزش این مهارت میتوانید در سطح جهانی کار خود را گسترش دهید.
مدرس دوره چه کسی است؟
مدرس دوره محمد هادی خطیبان متولد 8 بهمن 1367 فارغ التحصیل کارشناسی ارشد عمران از دانشگاه امام خمینی است. هادی خطیبان از سال 89 کسب و کار شخصی خود را به شکل حرفه ای شروع کرد و در زمینه های بازاریابی و تبلیغات و همچنین فروش محصولات از پایین ترین نقطه اغاز و در سال 95 با گذراندن دوره های مربیگری فروش و بازاریابی حرفه ای به صورت رسمی به عنوان مشاور در کنار کسب و کارها و تیم های فروش قرار گرفت تا با استراتزی های مختلف به افزایش فروش آنها کمک کند. هادی خطیبان هم اکنون دانشجو DBA دانشگاه تهران میباشد و در کنار کار مشاوره با دیجی کالا به عنوان نماینده شرکت های بزرگ در حال همکاری میباشد.
چرا در این دوره شرکت کنیم؟
این دوره حاصل تجربه هادی خطیبان از تمام مشاوره ها، چالش ها و آموزش هایی است که طی چندین سال اتفاق افتاده همچنین در کنار این تجربه ها به مسایل تئوری به روز جهانی هم اشاره شده است تا شما بتوانید مهارت خود را در سطح بین المللی بالا ببرید تا در هرکجای جهان شرکت ها و مردم خریدار مهارت و تخصص شما باشند.
همچنین اگر حتی شغل فروش را در آینده ادامه ندهید این مهارت ها به شما کمک میکند تا روابط بهتری با دوستان و خانواده خود داشته باشید چرا که تمام زندگی معامله است حتی زمانیکه در کنار مادر خود نشسته اید شما در حال فروش زمان خود به مادرتان هستید پس هنر و روانشناسی فروش میتواند در تمام ابعاد زندگی به شما کند.
پیشنهاد شده توسط شرکت های برتر
شرکت های ممتاز این دوره را به کارکنان خود توصیه کرده اند.
پرسش ها (0)
در هفته آینده تمام موقعیت هایی که داشتید چیزی (محصول/زمان/تخصص و ...) میفروختید را شناسایی کنید.
موقعیت هایی که هنگام خرید هستید را ثبت کنید و دلیل خرید را بررسی کنید.
محصولاتی به دانشپذیران داده میشود تا سوالاتی برای فروش آن محصول از مشتری طراحی و نیاز اصلی را پیدا کنند (محصولات : دوره آموزشی بازارهای مالی / بیمه عمر / لپ تاپ / چمدان )
در این هفته هرکسی یک محصول را انتخاب کند و حداقل به 5 نفر بفروشد و نیازها و بازخورد هرکدام را بنویسد
بازی شیر مرغ را انجام دهید و دلایل اصلی نخریدن مشتری را بنویسید
تست شخصیت DISC از چهار دسته پروفایل استفاده می کند که عبارتند از: تسلط، نفوذ، ثبات و انطباق.
در هفته اینده تمام موقعیت های فروش را بررسی کنید و زبان بدن / شخصیت مشتری را ثبت نمایید.
مدولاسیون صدا به معنای تغییر موج و دامنه و ... است.
در مورد محصولات زیر استراتژی های بالا را طراحی کنید. ( قرص لاغری / بیمه بدنه / ادکلن / دوره اموزشی صادرات)
تکنیک بازاریابی پا لای در (foot in the door ) یک تکنیک همراه سازی و متقاعد سازی است که در آن قبل از آنکه در خواست اصلی مطرح شود، ابتدا یک درخواست کوچک و بی اهمیت را مطرح میکند و بعد از گرفتن جواب مثبت درخواست بعدی و اصلی را مطرح می کند.
اثر لنگر یا anchor effect به این مفهوم است که ذهن بر روی داده های اولیه تکیه می کند و یا در اصطلاح لنگر می اندازد.
یک کمپین فروش طراحی کنید
یک محصول انتخاب کنید و اسکریپت فروش بنویسید
در مورد محصولات زیر یک پیامک برای گرفتن لید بنویسید ( زمین اقساطی در شمال/ لپ تاپ دست دوم/ فیلتر تصفیه اب)
یک محتوای ویدئویی زیر 1 دقیقه در مورد محصولتان ارسال کنید.
برای محصولات زیر پرسونای مخاطب را بنویسید ( ساعت رولکس / کتانی روزمره ارزان / خدمات مشاوره سرمایه گذاری)
Elevator Pitch مهارتی است که از طریق آن می توانید در یک زمان کوتاه تجارب و پیشینه خود را بطور موثر به مخاطب منتقل کنید.
برای یک محصول قیف فروش طراحی کنید