چه چیزی یاد خواهید گرفت؟
آموزش مدیریت یوتیوب
آموزش مدیریت اینستاگرام
آموزش مدیریت آپارات
آموزش مدیریت تلگرام
آموزش نویسندگی بلاگ
دربارۀ این دوره
مدیریت شبکههای اجتماعی چه شغلی است؟
اگر وارد سایتهای کاریابی بشوید، بیشترین آگهیها مربوط به مدیریت شبکههای اجتماعی است. شغلی
شیرین، پر از چالشهای جذاب و خلاقیت که با بحث شناخت مخاطب، برندسازی، بالابردن مخاطبان و آگاهی دادن به مخاطبان مرتبط است. اگر شما هم به دنبال یک شغل دائمی و پردرآمد
هستید و گشتوگذار در شبکههای اجتماعی برای شما جذاب است، به شما پیشنهاد میکنیم
بههیچعنوان کاملترین دوره مدیریت شبکههای اجتماعی را از دست ندهید و همین الان
در کارپل ثبتنام کنید.
این دوره مناسب چه افرادی است؟
از سال 98 تاکنون، بسیاری از کسبوکارهای فیزیکی به تجارت الکترونیک روی آوردهاند و شعبه دوم خود را
در شبکههای اجتماعی تاسیس کردند، به تعداد کسبوکارهای آنلاین، به مدیر شبکههای
اجتماعی نیاز است؛ اما تصور نکنید که مدیریت شبکههای اجتماعی یک سازمان بهسادگی
هندل کردن شبکههای مجازی خودتان است؛ اصول و قواعد خاصی دارد. اساسیترین ابزاری
که شما بهعنوان یک مدیر شبکههای اجتماعی
به آن نیاز دارید، یک کامپیوتر و یا یک گوشی متصل به اینترنت با سرعت خوب
است؛ اگر به یادگیری اشتیاق فراوان دارید، به تعامل با مخاطبان علاقهمند هستید،
از تجزیهوتحلیل ارقام لذت میبرید و در پایان
میتوانید همزمان چند شبکه اجتماعی را مدیریت و محتوای مناسب آن را تولید کنید،
پس چرا معطل هستید؟ شبکههای اجتماعی منتظر ورود شکوهمند شما هستند.
در این دوره چه مواردی آموزش داده خواهد
شد؟
افراد هنگام
شنیدن اسم پوزیشن شغلی مدیریت شبکههای اجتماعی، اشتباها تصور میکنند که قرار است
فقط مدیریت اینستاگرام را برعهده بگیرند؛ اما همانطور که از اسمش مشخص است، شما
قرار است تمامی شبکههای اجتماعی یک سازمان را بر عهده بگیرید. در دوره آموزشی کارپل
قرار است شما با مدیریت یوتیوب،
اینستاگرام، آپارات تلگرام و نحوه اصولی تولید محتوا بلاگ آشنا
شوید؛ یک دوره کامل و جامع.
مدرس دوره شبکه اجتماعی چه کسی است؟
بهترین مدرس هر
دوره مدرسی است که خود توانسته در همان حوزه به درآمد برسد و موفق عمل کند؛ مدرس
دوره مدیریت شبکههای اجتماعی کارپل، مهدی شجاری است. مهدی
شجاری علاوه بر فعالیت موفق در زمینه تولید محتوا یوتیوب و اینستاگرام، در زمینه بنیانگذاری
کسبوکارهای موفقی مثل موبونیوز و کارپل نیز توانسته بسیار موفق عمل کند. علاوه بر ایشان نام آشنای پیمان حسینی، دکتر همام الدین جواد زاده و زهره ابوالقاسم هم در لیست مدرسان این دوره به چشم میآید.
عملکرد موفق
اساتید نامبرده در زمینه تولید محتوا و مدیریت فضای مجازی از رزومه آنها پیداست و به همین دلیل ما اساتیدی را برای این دوره انتخاب کرده ایم که علاوه بر مهارت تدریس، عملکرد عالی در حوزه کاری خود دارند، شیوه تدریس شیرین، شیوا و کاملشان را میتوانید از شاگردان دورههای قبل بپرسید.
چطور دوره مناسب خودم را پیدا کنم؟
یکی از مشکلات
افراد در ابتدای شروع مسیر این است که نمیدانند چه جایگاه شغلی مناسب آنها است و
کدام مسیر شغلی آیندهدار، قابل پیشرفت و پردرآمد است. کارپل برای رفع این مشکل یک
مسیر طلایی طراحی کرده است، شما میتوانید به مدت دو هفته به محتوای تمامی
دورهها دسترسی پیدا کنید و با روند کاری پوزیشنهای شغلی مختلف آشنا شوید، بعد از
دو هفته در آزمون رغبت سنجی استرانگ و هوشهای چندگانه مکنزی - گاردنر، کارگاه
طراحی مسیر شغلی و کارگاه انتخاب رشته، شرکت خواهید کرد تا بتوانید مسیر شغلیتان
را آگاهانه انتخاب کنید.
چرا در این دوره شرکت کنیم؟
دوره مدیریت شبکههای
اجتماعی کارپل یکی از جامعترین، کاربردیترین و بهروزترین دورههای موجود در
بازار است. با اطمینان خاطر مسیر شغلی خودتان را به کارپل بسپارید و باکیفیتترین آموزشهای
موجود را دریافت کنید. کارپل تلاش کرده است بهترین اساتید را در کنار هم جمع کند
تا با پرورش نیرو کار متخصص، نقش خود را در رشد اقتصادی آینده کشور ایفا کند.
اگر پس از آموزش
به دنبال جذب آسان توسط کارفرما هستید، کارپل این امکان را برای شما فراهم کرده
است که تمامی فعالیتها و نتایج آزمونهای شما در پروفایل کاربری ثبت خواهد شد و
نتایج عملکرد شما برای کارفرمایان قابلمشاهده است و در صورت رضایت توسط آنها جذب
خواهید شد و بلافاصله پس از آموز وارد بازار کارخواهید شد و آموزشهای خود را عملی
بر روی یک پروژه واقعی پیاده میکنید.
پیشنهاد شده توسط شرکت های برتر
شرکت های ممتاز این دوره را به کارکنان خود توصیه کرده اند.
نیازمندی ها
داشتن یک گوشی یا کامپیوتر دارای اینترنت
اشتیاق فراوان برای کار و آموزش
آمادگی مدیریت چندین ساعته پیج ها آنلاین
سوالات متداول
پرسش ها (0)
منابع مطالعاتی شما
1-1 یک اکانت اینستاگرامی بسازید که دیسیبل نشود.
1-2 یک ریل در رابطه با یکی از موضوعات عنوان شده (پوشاک ، موبایل و تکنولوژی ،غذا ، لپ تاپ ، ماشین ) بسازید.
(منظور از موبایل و تکنولوژی محصولات موجود در این زمینه است )
1-3 در حوزهی فعالیت پیجتون ، یک فکت تاریخی پیدا کنید و در رابطه با آن داستان سرایی کنید .
مثال :
در حوزهی تکنولوژی : داستان سرایی در رابطه با تاریخچه بلوتوث
منابع مطالعاتی شما
در حوزه کاری پیجتون ، هشتگ های مرتبط را در بازه های زیر بیابید .
0 < # < 1000
1000 < # < 10000
10000 < # < 100k
1m > # > 100k
1m < #:
آمار پیج اینستاگرامتون رو طبق ویدئو ، در جدول اکسل زیر ثبت کنید
منابع مطالعاتی شما
3-1 آمار پیج اینستا گرامتون رو طبق ویدئو ، در جدول اکسل زیر ثبت کنید
فایل اکسل مربوطه
3-2 فرض کنید یک فروشگاه آنلاین گل و گیاه دارید .
برای گیاه زاموفیلیا بازاریابی محتوایی انجام بدید . ( عکس ، متن ، ویدیو )
3-3 چه کار کنیم که مشتریان یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل ، بعد از خرید ، محصول مارو استوری کنن ؟
منابع مطالعاتی شما
4-1 از یک محصول در حوزه دلخواه خودتون ، عکس و فیلم تهییه کنید و ادیت کنید .
4-2 15 کانال مناسب برای تبلیغات در حوزه های ؛ پوشاک ، موبایل و لوازم جانب و قطعات خوردو با تعرفه بیابید .
4-3 درست کردن یه کانال تو آپارات و آپلود ویدیو در آن
تکلیف مربوطه را دانلود و پر کنید.
منابع مطالعاتی شما
فایل مربوطه رو دانلود و پر کنید.
دو فایل مربوطه را دانلود و پر کنید.
منابع تکمیلی شما با توجه به ویدیو استاد
با استفاده از سایتی که استاد داخل ویدیو توضیح داد، یک تقویم محتوا مناسب خودتون طراحی کنید. (اگر کانال یوتوبی ندارید یا ایده ای ندارید میتونید ایده پردازی فرضی کنید و ارقام و مفروضات خاص خودتون رو بنویسید).
اکستنشن توب بادی را نصب کنید و آمار 3 تا از یوتوبرهای موردعلاقتون رو بررسی کنید و با کانال خودتون مقایسه کنید.
سایت های مختلف MCN را پیدا کنید و برای خودتان به صورت یک فایل مزایا و معایبشان را بنویسید و بهترین آن را متناسب با وضعیت فعلی خودتان انتخاب کنید.
منابع مطالعاتی شما
5 عبارت در 5 حوزه مختلف به دلخواه خودتان ( لوازم آرایش ، گل و گیاه ، مسکن ، موبایل و..) انتخاب کنید و به سوالات اساسی ( کجاست ؟ چه احساسی دارد ؟ و...) حین نوشتن متن در این زمینه ها پاسخ دهید .
درباره سه حوزه گردشگری، پزشکی و آرایشی بهداشتی یک متن کوتاه بنویسید
منابع مطالعاتی شما
جست و جو و بررسی نمونه های مختلف شعارهای تبلیغاتی و کپی رایتینگ برندهای مختلف از قدیم تا امروز
برای موضوعات جاهای دیدنی شیراز و بهترین ارز برای سرمایه گذاری مسیر محتوا تعیین کنید
نگارش محتوای مقدمه برای مقاله جاهای دیدنی شیراز
نگارش محتوای نتیجه گیری برای عنوان جاهای دیدنی شیراز
نگارش محتوای کامل با موضوع جاهای دیدنی شیراز
منابع مطالعاتی شما
بررسی اشتباهات متداول توصیف شده در طرح درس در تمرین های گذشته دوره
انتخاب ۸ تصویر برای آخرین مقاله نگارش شده توسط هر فرد
یک رزومه مهارتی نویسنده محتوا تدوین کنید .